TerraHG110
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Planet In Secret War
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 The Midorikawa

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Midorikawa

Midorikawa


Viestien lukumäärä : 119
Join date : 16.02.2010
Ikä : 31
Paikkakunta : Pöpilä

The Midorikawa Empty
ViestiAihe: The Midorikawa   The Midorikawa EmptySu Helmi 21, 2010 11:33 am

Esittelyssä.. Minääääääääh!

Nimi: Muahahahaha! En kerro!
Nicci: Midorikawa, kaverit tosin käyttää lyhennettä Mido
Ikä: 16, kohta 17 (Henkisestä iästäni ei keskustella, kröh köh)
Syntymäpäivä: 6.12
Sukupuoli: Naaras.. tai siis!
Asunpaikka: Pöpilässä.. tai siis!

Alterego:
Mitä sinä siinä ihmettelet? Koira se on! Koira!
Altterini on tummanruskean näköinen Akita inu rotuinen koira, vaikka luonteeni perusteella sitä voisi luulla sekarotuiseksi. Koiralla on mustassa nauhassa oleva Konoha merkki. (Ja se ei tiedä mikä Konoha on, menee välittömästi katsomaan Narutoa!) Koiralla väritys on tosiaan tummanruskea, mutta valkoista onpi kuonolta asti hännän päähän. Tassuissa on melkein puoleen väliin olevat valkoiset ''sukat.'' Otsassa on kaksi valkoista pallon muotoista kuviota. Silmät ovat tummanvihreät. Luonteeltaan koira on yleensä luovettava, seuranhaluinen, ystävällinen, pöljä, hyvin leikkisä. Eipä tee temppuja vaikka kuinka yrittäisit opettaa. Se tekee mitä milloinkin huvittaa, mutta on se silti hyvin luotettava. Silloin tällöin kaikilla on huono päivä, jolloin Midon on vaikea olla hyvin ystävällinen. Rakastaa keksejä sekä pulujen häätämistä. Pureskelee mielellään myös erinlaisia esineitä. (Ihan tosi! Jokainen sana on totta!)

Kuvia on vaikka muille jokaa, mutta kiellän silti minkään kuvan varasmista tai kopioimista!!
https://2img.net/h/i174.photobucket.com/albums/w81/Rikawa_photo/MinD.jpg
https://2img.net/h/i174.photobucket.com/albums/w81/Rikawa_photo/midoep1.jpg
https://2img.net/h/i174.photobucket.com/albums/w81/Rikawa_photo/midotippuu.jpg
http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2009/361/9/5/New_ID_by_Midorikawa_inu.jpg

Luonnetta sekä pientä infoa Midosta:
Ja tästä onkin varmasti paljon selitettävää, joten aloitetaanpa heti!
-Ensivaikutelma minusta voisi olla hyvin hiljainen ja muista eristäytyvä minun ujouden takia. Minun on vaikea aloittaa keskustelu tai mennä jonkun tuntemattoman luokse puhumaan.
-Sitten kun tulee käymään sillain, että joudunkin puhumaan jonkun täysin tuntemattoman kanssa, niin yritän puhua mahdollisimman asiallisesti, mutta sitten jos pääsen puhumaan puoli tutun tai ystävän kanssa, niin saatan olla yllättävän hilpeä. Todella läheisten ystävien kanssa saatan TODELLA pirteä.
-Läheisten ystävien kanssa käyttäyden normaalisti miten käyttäydyn, todella vapaasti. Hölötän kaikesta oudosta ja turhasta ja puheenaiheeni hyppivät mistä mihinkin. Minusta kyllä tuntuu, että puhun kaikesta sellaisesta mitä ystiävni kiinnostavat vähiten. Puhun kumminkin niistä aiheista, jotka minua eniten kiinnostavat, mutta kyllä minä voin muustakin puhua. Älkää huoliko, kyllä minä osaan sulkea suuni ja kuunnella ystiviäni, jos heillä on sanottavansa.
-Hyvä esimerkki miten puhun: ''Niin sitten mie aikoin - Hei kato sorsa!! Niin, sitten mie...''
-En minä aina ole aina yhtä pirteä ja positiviinen. Kaikki itkevät ja surevat joskus. Minäkin teen sitä joskus, tosin silloin kun olen yksin. En viitsi kertoa mikä minua yleensä itkettää. Piste.
-Ja mitenkäs vietän vapaa-aikani? Pelaamalla. En kiellä sitä, että pelaan lähes koko ajan tai että istun koneella koko ajan. Olen hirveä pelifriikki ja en voi sille mitään. Kyllä minä joskus piirrän tai käyn ulkosalla tai luen mangaa.
-Mistä pidän? Vastaus: Kavereista, pelaamisesta, piirtämisestä, animesta, mangasta, suurimmaksi osaksi eläimistä, lohikäärmeistä ja muusta fantasiasta, herkuista, roolipelaamisesta foorumissa ja mesessä, nukkumisesta, homoilusta (kröh köh), ja kaikesta muusta.
Mistä en pidä? Vastaus: VALEHTELIOISTA, ötököistä, ärsyttävistä tai inhottavista ihmisistä, yksinäisyysdestä, ihmisistä jotka pilkkaavat ihmisiä selän takana. On niitä varmasti paljon muutakin, mutta nyt vain ei tule mitään mieleen.
-Joo, Midon on esittänyt viatonta tähän asti, mutta nyt paljastan jotain ihmeellistä. Pidän homoilusta, eli yaoista!! En kiellä sitä ollenkaan, en en. Minulla itselläni on paljon mies hahmoja, jotka ovat homoja. Olen lukenut sekä katsonut yaoita. Silloin tällöin saatan puhua jostain pervosta tai ajatella jotain kaksimielisesti. Jos sinua inhottaa tai ärsyttää sellainen, sano ihmeessä. Lopetan kyllä.
-Minulla on monta personaa. Ihan tosi! Miten sitä muuten selittäisi itsekseen puhumisen tai luonteen muuttumisen radikaalisesti? (Okei, olen 30 % friikki, mutta silti.) Minulla on yleensä tämä hyvin positiivinen luonne, mutta silloin tällöin on huonoja päiviä ja silloin saatan ajatella hyvinkin negatiivisesti. Onhan minulla myös tämä sokerihumalassa oleva juttu, jolloin olen TOSI pirteä. Iltavillikin on minulla vieläkin olemassa. Ei se mihinkään ole kadonnut iän varttuessa. Sitten minulla tämä kutsuttu ''PahisMido'', joka naureskelee oikein ilkeästi ja kiusaa toisia. Älkää huoliko, en minä osaa olla pelottava kuin silloin kun angstaan.
-Mido on luotettava, mutta odota vain kun valehtelet jostain suuremasta ja vakavasta asiasta, niin menetät hyvin nopeasti yhden ystävän. Minä en oikeasti voi sietää sellasia, jotka valehtelevat. Sellaiset lentää takaovesta ulos. Kyllä minä pientä keppostelua ja pientä huumoria kestän, älkää huoliko.
-Midon huonoja puolia: Todella surkea kunto, todella huono muisti, tietämättömyys kaiken sellaisen suhteen josta pitäisi oikeasti tietää.
-Minulle on normaalia sanoa kaikkea epämääräistä väliin. Kerrankin sanoin. ''Äääerrgh!'' kun kompastuin. Myös kun tylisistyn: ''Blöööööh.'' Ja kaikkea muuta outoa. Parasta tottua.

Kavereiden mielipiteitä luonteestani:
-''hauska ja mielikuvituksellinen, välillä ylipirteä kuin koiranpentu ja välillä tosi huonolla tuulella''
-''monipuolinen''
-''No~, sellainen positiivinen ihminen. Et emota. Etkä ole tylsistymässä, kuten monille käy lukion aikana. Sosiaallinenkin olet. Sellainen mitä koirat on."
-''No, oot mun mielestä mukava ja ihanan iloinen. Ja persoonallinen''

Anime (eivät ole lempparijärjestyksessä):
Naruto, Naruto shippuuden, One piece, Fairy Tail, Wolf's rain, DN angel, Fullmetal Alchemist, Kogepan, Elfen Lied, Blue submarine 6, Darker than Black, Junjou romantica, Fruits Basket, Chobist, Kuroshitsuji, Chi's sweet home, Chi's new address, Ginga Nagareboshi Gin, Ginga Densetsu Weed

Manga (ei taaskaan järjestyksessä):
Naruto, Naruto shippuuden, Fairy Tail, One piece, Kuroshitsuji, Fullmetal Alchemist, Fruits Basket, Ginga Nagareboshi Gin, Ginga Densetsu Weed, Hirviöprinsessa Hime, Yotsuba&!, Shinobi Life, +Anima, Darker than Black, Heart no kuni no Alice, Kekkashi

Jos huomattaa virheitä tai haluatte tietää jotain muuta, niin ilmoittakaa. Kuvaa minusta ei tule. Piste.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://midorikawa-inu.deviantart.com/
 
The Midorikawa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TerraHG110 :: Off-Game :: Pelaaja Esittelyt-
Siirry: