TerraHG110
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Planet In Secret War
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tresle in your service

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Tresle

Tresle


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 11.01.2010
Ikä : 29

Tresle in your service Empty
ViestiAihe: Tresle in your service   Tresle in your service EmptySu Helmi 21, 2010 12:36 pm

Joo, eli jonkinmoinen esittely musta. Teen varmaan aika samalla laila kuin tuo Mido, kun en keksi(viela ainakaan) omanlaista tapaa :--DD
VAROITUS btw: sanon jo nyt olevani tosi avoin ja suora, joten esittelyssä saa tietää aikas paljon infoa joka ei oikeastaan kellekään kuuluis, mutta kerron kuitenkin. Nauttikaa

Irlnimi: Heta, ja enempää teidän ei tarvitse tietää
Nicci: no Tresle d44. No eiku, en kyllä käytä Treslee monessa paikassa, tietääkseni tää on ainokainen, kun se vaihtuu aika tiuhaan. En vain ole vielä löytänyt sitä oikeaa nicciä
Ikä: vielä 15, täytän kesällä sitte 16
Synt: 22.6.(<---saa onnitella sit)
SKP: nainen, olipa vaikeaa arvata
asun: ah ihanainen Pohjois-Suomen pääkaupunki, Oulu


Alterego:
Öö, ei mulla... Eiku, kaunis ja hoikka punatukkainen tyttö joka sulattaa jokaisen sydämmen katseellaan. Jooh...

Mää oikeesti:
Juu siis ulkonäköö nyt tarkoitan. Oon tämmönen aika normi, en mitenkään ihmeen kaunis enkä toivottavasti kauheen rumakaan. Oon sen abuut 168 cm pitkä ja nooh, en mitenkään laihimmasta päästä. Ei se mua kuiteskaan haittaa, tyksin itestäni tällasena(usean masennus lääkkeen jälkeen).
Mulla on rillit kun oon likinäkönen ja pidänkin rillejä aina päässä(muuten en näkisi paljoa). Mulla on myös vaaleanpunaset hiukset, tällä hetkellä, käyn värjäämässä ja leikkaamassa niitä huomenna, niin tämä kai vaihtuu sitten huomenna. Hiukset ylettyy melkein olkapäihin, eli ne on aika lyhkäset.

Luonnettaa:
Juu. En oikeestaan itekkään tiedä kun olen nyt vähän tämmösessä 'breakingpoint':issa. Ennen olin tosi hiljainen ja ujo, jopa kavereiden seurassa. ITkeskelin ja tälleen kun en oikeen tienny mitä elämällä tehä yms. Sitten oon ollu myös semmonen tosi passiivinen, tai noh miten sen sanois jotenkin 'olen tässä, mutta en oikeasti olekkaan' kun lääkkeitä oon vetänyt masennukseen ja tälleen. Kuiteskin tässä viime kesänä kävin protun(jos et tiedä mikä se on mene tänne) ja sen jälkeen oon ollu jotenkin tosi... onnellinen. Tai siis jotenkin iloisempi ja itsevarmempi, enkä oo ees lääkkeitäkään syöny kun eivät vaikuta tarpeellisilta enää. Oon tässä puolivuotta ny pohdiskellut, että mimmonen ja kuka oikeesti oon ja monenlaista on tullut esille.
Mjoo siis... No tällä hetkellä oon tosi iloinen ihminen. mulla on aina hymy naamalla ja tälleen. tykkään myös vitsiä vääntää vaikka väkisinkin, mutta en kyllä tiedä oonko yhtään hauska. HIljainen oon yhä, mutta mulla on aina ollut semmonen kiltin tytön maine ja luulempa että se pysyy. Tykkäisin ajatella, että kaikissa on jotain hyvää, mutta henkilökohtaisista kokemuksista en voi uskoa noin, ja se piruttaa minua. Mutta ei voi mitään.
Vaikka oonkin saanu sen kiltin maineen, niin osaan olla todella ilkeä. Tai ainakin satuttaa ja suututtaa ihmisä. puhun nimittäin aika suoraan ja kerron kyllä mielipiteeni jos on tarve ja se joskus ärsyttää immeisiä.

Muutä jännää ja epäjännää faktaa:
- Joo, tää on kai tätä mun suoruutta ja avoimuutta joten jo etukäteen pyydän anteeksi niiltä jotka ehkä loukkaantuvat tästä, älkää ottako tätä henkilökohtaisesti. eli en pidä... En pidä yaoista enkä kauheena niistä jotka pitävät siitä tai sanovat pitävänsä. En tiedä miksi, mutta minusta se on ärsyttävää kun pienet otaku teinit juoksentelevat ympäriinsä kehuskelemassa katsovansa homoilua ja toivovat itsekin olevansa söpöjä homopoikia. Mikä siinä on niin kiinnostavaa? Ja miksi juuri homopoikia, miksei vaikka homotyttöjä? Alkaa vähitellen nyppiin kun kaikkialta löytyy vain BL sarjakuvia ja BL novelleja ja olen myös huomannut tämän siirtyneen ropeihin, paljon paljon homo-hahmoja. En ole koskaan kuullut mitään järkevää selitystä tähän keneltäkään miksi he pitävät siitä ja uskon itse niin monen pitävän siitä vain muodin takia. Homous on muotia. 'jee'
- Ja nyt joku saattaa ajatella "tuo on homofoobikko", ei ole totta. Tunnen monia homo- ja bi-seksuaalisia ja hei, en ole missään vaheessa sanonut itsekään olevani hetero
- Juu ja jos ei äskösestä tajunnut en oo hetero
- Vaikken kauheena tykkää söpöstely mangasta enka yaoista, niin katson kyllä animea ja luen mangaa. Oon lukenut mangaa varmaan kaheksan-vuotiaasta asti enkä ole suunnitellut lopettavani
-lemppari mangani on vanhakunnon Dragonball ja Nana. Azumanga Daioh on myös tosi kyvä ja Yotsuba!
- lemppari animeja taas ovat Cowboy Bebop, ghost in the Shell, Excel Saga, Lucky star, Tengen Toppa Gurren-Lagan ja Toradorakin on ihan hyvä.
- Tyksin matkustaa ja sitten maistella kaikii erilaisii ruokiin
- Sen takia musta tulee ehkä kokki
- Haluaisin myös tavallaan olla näyttelijä
- joku museotyöntekijä, historian tutkija, lääkäri yms kiinnostaa myös
-Mutta en voisi koskaan olla lääkäri, koska kammoksun sisäelimiä
- ...eivätkä arvosanani ole tarpeeksi hyvät
- tykkään kaikista C.S.I. sarjoista(paitsi c.s.i. Miami joka on ihan kauhea) ja NCIS Rikostutkijoista ja muista murhamysteeri jutuista.
- oon laiska, enkä jaksa nyt laittaa enempää faktaa itestäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tresle in your service
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TerraHG110 :: Off-Game :: Pelaaja Esittelyt-
Siirry: