TerraHG110
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

The Planet In Secret War
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Puuninja Koji

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Koji-Chan

Koji-Chan


Viestien lukumäärä : 130
Join date : 23.12.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Koji-Ulottuvuus

Puuninja Koji Empty
ViestiAihe: Puuninja Koji   Puuninja Koji EmptyMa Helmi 22, 2010 2:37 pm

Hyvää kuvaa ei ole tällä hetkellä saatavilla, se tulee joskus.

IrlNimi: Kai sen nyt voin kertoakkin, Rosalinda. Muita nimiä ette saa vielä tietää.
Nimi: Koji(/-chan).... Kojiar... Kojimaru... Kahvinporo... Käytän noita lähinnä.
Ikä: -93 vuoden tyttönen olen ja lähemmäs aikuisuutta astun 13.11. jolloin kesiä tulee 17.
Sukupuoli: Paha arvata? Päätelkää ihan nimestä.
Asuinpaikka: Se on pieni, pyöreä kyläpahanen etelä-suomessa, meren rannalla ja nimeltään Hamina.

Alterego: Virallinen altterini on Tuonpuoleisessa maijaileva tyttö, joka omistaa yhden mustan siiven ja hallitsee hieman veden mystisiä voimia. Jonka elämä on hieman tapahtumarikasta. Kuva tulee joskus, kunhan saan päivitetyn version siitä pari vuotta vanhasta.
Nyt pidän myös toisena alter-egonani Gaia-Onlinen avatarianikin. Mitään kuvaa en piirrä tai mitään, käykääs itse kurkkaamassa Kojimaru-kun:in profiilia niin näette.

Tunnistusmerkit:
- Tällä hetkellä mustat hiukset, etuhiuksilla ja niskaanpäin ne lyhenevät.
- Sinivihreäharmaat silmät, väri tuntuu vaihtelevan valon mukaan.
- Vaatetuksesta sanon sen verran, että usein mustaa-mustaa-mustaa... Ja J-Rock tyylisiä housuja pidän.
- Se lyhyt tyyppi pitkien joukossa (pituutta 161 cm)

Luonne: Riippuu päivästä, heräämisajasta, vuodenajasta ja kaikesta mahdollisesta. Normaalisti kumminkin olen aika... Puhelias ja äänekäs (omistan kovan äänen, älä edes yritä valittaa että puhuisin hiljempaa). Tykkään paljon selittää asioita (sen saa meseni omistavat huomata, tai jos ehkä tapaavat irlissä). Olen ehkä hauskakin, en tiedä, paha sanoa nyt noin itse. Olen myös hyvinkin tempperamenttinen, suutun hyvinkin herkästi, mutta älkääs pelätkö. Lepyn yhtä nopeasti, kuin suutunkin.
Kaikillahan niitä huonoja päiviä on, eli minullakin on. Yleensä silloin en jaksa puhua kenenkään kanssa kunnolla, pysyn hiljaa ja mökötän yksin nurkassa. Tai sitten valitan kaikesta ja tiuskin kaikille, vaikken edes haluaisi.

Tiesitkö että. . .
. . .olen poikamiestyttö?
. . .menin vuotta myöhemmin kouluun?
. . .aion mennä lukioon?
. . .minulla ei koskaan ole ollut parasta ystävää?
. . .en halua itselleni mitään lävistyksiä, en edes korviksia?
. . .punainen ja musta ovat lempivärejäni?
. . .aloin lukemaan mangaa joskus 10-11 vuotiaana ja myöhemmin sitten katsomaan animea?
. . .olen yhdeksättä vuotta A-luokalla?

Suosikki...
○ Mangat: Death Note, Trinity Blood, Les Bijoux, Princess Princess, Gold Child ja Grimms Manga
○ Animet: Kuroshitsuji, Rozen Maiden, Yami no Matsuei ja 07 Ghost
○ Genret: Paranomal, Mystery, Historical, Yaoi/Shonen-Ai, Fantasy, Drama ja Horror
○ TV-ohjelmat: House MD, Grayn Anatomia, NCIS Rikostutkijat, Flashforward, Frendit ja Simpsonit
○ Leffat: L Change the World, Lucario and Mystery of Mew, Aarreplaneetta ja Klick


Joskus tulee jotain vielä lisää.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Puuninja Koji
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Have a nice day //Koji ja DS

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TerraHG110 :: Off-Game :: Pelaaja Esittelyt-
Siirry: