| Random pulinaa | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Koji-Chan
Viestien lukumäärä : 130 Join date : 23.12.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Koji-Ulottuvuus
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Tammi 17, 2010 6:01 pm | |
| Haminassa meitä otakuja halveksitaan, tai ainakin minua. Aika inhottavaa... Etenkin siellä Isoskoulutusleirillä...
Puoletkaan ei sopisi isosiksi. | |
|
| |
Tresle
Viestien lukumäärä : 27 Join date : 11.01.2010 Ikä : 30
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Tammi 17, 2010 6:06 pm | |
| DD''': kauheeta! Tule ouluun! täällä olet massaa! Uu, aijokko mennä isoseksi? mulla on pari kaveria jotka aikoo, ite meen appariksi protu-leirille ku en käynykkään ees riparia. | |
|
| |
Koji-Chan
Viestien lukumäärä : 130 Join date : 23.12.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Koji-Ulottuvuus
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Tammi 17, 2010 6:26 pm | |
| Sillä isoskoulutus leirillä suunnilleen naurettiin päin naamaa... Sit heti kun saa laukut purettua ja lähdettyä huoneesta... Jostain kuuluu "Ei vittu, taas noi.." Kun käännyn katsomaan niin yhdet pojat äkkiä menevät nurkan taa piiloon... Parihipassa en meinannut saada paria itselleni... Piti pakottaa yks... Ja sit koko ajan seisoin paikallani. | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
Viestien lukumäärä : 148 Join date : 21.11.2009
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Tammi 17, 2010 6:33 pm | |
| Nymme tehrään kuules Koji silleen, että ME KARATAAN OULUUN! Ja Treslehän majottaa vai? xD | |
|
| |
Tresle
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Tammi 17, 2010 6:38 pm | |
| :--DD Toki, meillä on täälä ylimääränen pihamökki jonne pääsee.
Voi sua Koji ´:--(( Voin kyllä sanoa vaikken ite olekkaan mitenkään kauhea ernu/otaku(vaaleanpunaisia hiuksia lukuunottamatta) niin kyllä ymmärrän ettei yhtään kivaa ole. | |
|
| |
Koji-Chan
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Tammi 17, 2010 6:53 pm | |
| Oulu on liian pohjoisessa minulle... Jäätyisin kuoliaaksi talvella....
*Piirtelee uudelle hahmolle kuvaa* | |
|
| |
Tresle
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Tammi 17, 2010 6:57 pm | |
| Ei Oulusa ole ees kylmä :--DD Olin uutena vuotena Helsingissa niin siellä oli kylmempi ku oulusa
Äää, mäkin haluaisin tehä uuden hahmo, mutten yhtään viitti ku en tälläkään hahmolla ole vielä paljoa pelannut... Mut mut haluatko spoilia hieman uudesta hahmostasi? | |
|
| |
Koji-Chan
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Tammi 17, 2010 7:12 pm | |
| On siellä liian kylmä minulle.. Niin pohjoisessa...
Voinhan minä. Siitä tulee (taistelu-)robotti, joka on ainoa kunnossa oleva siitä sarjasta joka tehtiin. Sit se näyttää päällisinpuolin ihan normaalilta ihmiseltä ja kuulostaakin. On vielä hieman hakusessa, että kenelle se tekee "töitä". | |
|
| |
Tresle
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Tammi 17, 2010 7:16 pm | |
| uuu, toosi cool! Ootan innolla sen näkemistä valmiina :--D
Hyvä ettet kuiteskaan sanonu Oulun olevan lapissa :''DD Mun yhet kaverit jostain päin Etelä-Suomee sano joskus mulle että oulu on liian lapissa... jännästi sanottu minusta | |
|
| |
Koji-Chan
| Aihe: Vs: Random pulinaa La Tammi 23, 2010 4:16 pm | |
| Haluan nukkumaan... Väsyttää... Angstituttaa.... Kaikkea mahdollista...
Mutta onneksi Cosplay Gaalaan on pari viikkoa! Ihanaa x3 Pääsen taas näkemään Domesticin ~~<3 Whii.
Toivottavasti kamuni saa sen Kumagaron valmiiksi.. *mutinaa* | |
|
| |
Tresle
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Tammi 31, 2010 7:34 pm | |
| Ää, mää oon aina halunnu mennä johonkin cosplay juttuun, ees kattoon muitten asuja kun ne on niin hianoja~ Itekki joskus halusin tehä cossausasun, mutta en keksinyt että mitä voisin cossata kun en näytä yhtään miltään hahmolta :--D | |
|
| |
Koji-Chan
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Helmi 14, 2010 5:42 pm | |
| Onpa hiljaista.. Oletteko vielä elossa? *tök tök*
Nice... Tiistaihin mennessä pitää keksiä hyvä tekosyy, miksen voi hiihtää. Jos venättäyttäisin nilkkani? En joutuisi sitten edes kärsimään talviliikuntapäivästä.. | |
|
| |
Tresle
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Helmi 14, 2010 6:40 pm | |
| Joo, oon minä ainakin elossa :--DD Oon ootellu pitkän aikaa, että joku alkaisi vastaileen tännekin!
Hohoo, meijän koulusa ei ole talviliikuntapäivää >:--3 ja se on niin ihanaa! Entisessä koulussani kun oli ja se oli ehkä maailman inhottavin päivä ikinä. Piti olla ulkona koko päivän ja liikkua! Vaikka olisi kuinka kylmä! Olin kyllä silloin yleensä 'migreenissä' joten en voinut osallistua... | |
|
| |
Midorikawa
Viestien lukumäärä : 119 Join date : 16.02.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Pöpilä
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ti Helmi 16, 2010 6:56 am | |
| Häh? Näinkö tänne vastataan? Eeh..
Mutta pelätkää! Mido on nyt saapunut keskuutenne! X3 ... No ei vaineskaan.. Ei mie ole yhtään pelottava.. :''D | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ti Helmi 16, 2010 7:50 am | |
| Syrämmelliset tervetulotoivotukset siulle uusi ystäväin! Ja muuten...HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄTYSTÄ kaikille!!!...vaikka se kylläkin meni jo...
Noyrin anteeksi pyyntöni muuten...Olen epähuomiossa vastannut viesteihin järkyttävän paljon myöhässä! Parannan tapani jos vain saan anteeksi!! *kyyneliä* | |
|
| |
Koji-Chan
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ti Helmi 16, 2010 2:40 pm | |
| En minä sinua pelkää Midoinen ~~ x)
Ei se mitään, me ymmärrämme ystävä hyvä. Älä kyynelehdi :3
Joo, tänään oli *köh köh* vatsa *köh* kipeä.. En mennyt kouluun XD | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ti Helmi 16, 2010 5:11 pm | |
| Sori Koji, ei mene läpi. >:'D Ai miten niin ei? Enpä tiedä.. :''D
Mutta kiitoksia toivotuksista~ ^^
Mutta admin saa kyllä ruveta itkemään, sillä minua ärsyttää eräs juttu foorumilla. Sillä pelipaikat, niitä on rehellisesti sanottuna liian vähän ja paikat ovat huonoja. Minä ainakin itse toivoisen enemmän paikkoja. Itselle tulee ainakin puisto ensimmäisenä mieleen, vaikka tuonne uuden kaupungin puolle. Muutkin, autetaanpas hieman adminia ja ehdotellaan enemmän paikkoja. Minä ehdotan sitä puistoa uuden kaupungin puolelle.
Ahaha. Vasta liityin ja heti läksytys menossa. x''D | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ke Helmi 17, 2010 3:59 pm | |
| Olen kuules ihan samaa mieltä Midorikawa! Admin on joko laiska tai tyhmä kun ei ole enemmän pelipaikkoja keksinyt! Ihanaa muuten saada suoraa palautetta! Puisto tulossa ja todellakin, muiltakin ehdotuksia! *itkee kuten käskettiin* | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ke Helmi 17, 2010 4:56 pm | |
| Okei. öh.. ei sun enään tarvitse itkeä.. '|D
Tuo kuului varmasti ehdotuksiin, mutta enpä minä sinne jaksanut laittaa. Ollaan molemmat yhdessä laiskoja. *peukunnosto* | |
|
| |
Koji-Chan
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ke Helmi 17, 2010 7:03 pm | |
| Älä itke D: *Heittää Kumagarolla* KUMAGARO-BEAMU!!
Hei, ei kaikkea pysty heti keksimään itse. Tässä vielä randomisti ehdottaisin, että tähän off-kohtaan tulisi joku mainokset-kohta ja hahmopörssi (taatusti löytyy hahmoja jota kaupitella). | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ke Helmi 17, 2010 8:17 pm | |
| Jollain taisi jäädä vaihde päälle gaalan jälkeen? xD
Off-Gameen siis mainostus ja hahmopörssi, mutta tästä eteenpäin ehdotukset tuonne ehdotuksiin! x) | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa To Helmi 18, 2010 6:47 am | |
| Jep jep, ehdotuksiin ehdotukset. \o/
Onko mehukatti teidän mielestä myrkkyä? Yks kaveri väittää niin. :'D
Minua muuten ihmetyttää tuo kylpylä osion nimi. Jos se kerta on japanilainen, niin miksi sen nimi on spa? Ei se kuulosta japanilaiselta. :'D
This is sparta! \o/ | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa To Helmi 18, 2010 9:06 am | |
| Myrkystä en tiedä mutta täyttä sontaa se mehukatti ainaki on...kauheeta litkua -.-
Laitoin Spa koska Terralaisilla ei ole paljoakaan tietoa maan aikaisuudesta sillä vain muutama sieltä terraan muuttanut vanhus on enää hengissä ja kirjallista tietoa ei oikein ole muistakuin ajan merkittävistä tapahtumista ja henkilöistä.
Ei jösses ku mulla on hyvät selitykset xD | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa To Helmi 18, 2010 2:05 pm | |
| Höh. Nyt kyllä harmittaa. Olisin odottanut jotain japanilaista nimeä enkä spartaa. D:
On kyllä kumma, kun kaikkien mielestä se mehukatti on kauheeta myrkkyä, mutta niin se meikä vaan litkii sitä. :''D Kaveri väitti, että olen itsekin myrkkyä, kun kysyin miten en kuole siihen. xD
Lalalaa~ vihaan historiantunteja~ | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa To Helmi 18, 2010 2:23 pm | |
| Nyt ei tullut japanilaista nimeä. Voiko enää huonommin mennä? Ei se mehukatti myrkkyä ole...kammottavan makeaa mehua vain. Ne valmis juomat on kyllä kauheita.... Historia..hmm...*hiljaisuus* | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Random pulinaa | |
| |
|
| |
| Random pulinaa | |
|