| Random pulinaa | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Koji-Chan
Viestien lukumäärä : 130 Join date : 23.12.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Koji-Ulottuvuus
| Aihe: Vs: Random pulinaa To Helmi 18, 2010 4:10 pm | |
| Ha, minulla ei olekkaan ollut historiaa koko vuonna ~~ Onneksi. Ei kiinnosta puhua näistä sodista ynm.
Olin aika ninja matikan tunnilla. Kuuntelin musaa ja tekstailin, mutta ope ei huomannut. Muille se valitti siitä musan kuuntelusta ja kännykällä pelaamisesta >D Hahaa, I'm ninja you can't see mee.
Joo, ja tais jäädä vähän vaihde päälle.... Tänään oli se penkkaripäivä lukiolla ja olin: "Hei, tuol on kettutyttö! Ja... SUPER MARIO ja Luigi!! Hoo, tuolla on viikatemies!!" Vähän kuin coneissa bongaa hahmoja, että kappas tuolla on Ciel ja tuolla taas Sasuke. | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
Viestien lukumäärä : 148 Join date : 21.11.2009
| Aihe: Vs: Random pulinaa To Helmi 18, 2010 5:01 pm | |
| Täälläkin päin oli penkkari päivätys ja huomenna vanhojen tanssit...tämä tyttö ei päässyt kumpiikan!! perskeleen perskele ku on n. 40 astetta kuumetta ja kurkku niin turvoksissa että vaan keitot menee alas! -.- | |
|
| |
Midorikawa
Viestien lukumäärä : 119 Join date : 16.02.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Pöpilä
| Aihe: Vs: Random pulinaa Pe Helmi 19, 2010 7:15 am | |
| Miekin haluan päästä coneihin tuijottamaan ja osoittelemaan immeisiä. Ja tottakai raahaan jonkun aseen mukaan, jotta saan tapettua kaikki Sasuket. 8D
Tunkee tiivisteeseen tarpeeksi vettä, niin se ei mitään. Minä sen sijaan tugen kyllä aika paljon sitä tiivistettä, niih. <8'D Pitäisikö mun joskus maistaa niitä valmiita mehuja..?
Taas joku on sairaana. Tämä ei lopu. Koko ajan joku on sairaana ja sitten minä en ole koskaan. Voi voi. :''D
Jeah, Koji on ninja ja minä olen pöpi. x''D | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa Pe Helmi 19, 2010 8:19 am | |
| Kannattaa todellakin maistaa, tosin wc-pöntön nuoleminen vastaa samaa...
Täällä päin on oikeasti porukka tosi kipeetä xD Minä kipeä ja kaverini on kipeä sitten vielä puolet meijän luokkalaisista on sängyn vankina...epidemia...
Koji on ninja, Mido on pönttö ja sissi on nuhanenä...kuka rupeaa jöröksi? Kohta on seitsämän kääpiötä kasassa! | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa Pe Helmi 19, 2010 11:42 am | |
| Minä en mikään pönttö ole, vaan pöpi! >8'D
Joo, sori, ajattelin mielummin ostaa sen valmismehun.. <8'D
Yayy~ pääsen ehkä huomenna kaverin kanssa animeseminaariin. :3 | |
|
| |
Koji-Chan
Viestien lukumäärä : 130 Join date : 23.12.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Koji-Ulottuvuus
| Aihe: Vs: Random pulinaa Pe Helmi 19, 2010 3:41 pm | |
| Etkei ole pahasti kipeä? D: Voi raukkaa, juo jotain lämmintä.
Mido, ole onnekas että lähelläsi on edes joku tuollainen tapahtuma. Lähin tapahtuma on vissiin Hesassa... Tai Lahdessa... 2 tunnin matka bussilla, omalla autolla puolitoistatuntia vissiin.... <__<
Totta kai olen (Puu-)ninja, teen monia asioita opettajien selän takana. Ja muidenkin. | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa Pe Helmi 19, 2010 9:31 pm | |
| Saa nähdä menenkö sinne, kun kaveri miettii vielä, että HUVITTAAKO sitä lähteä. En minä tajua sitä mikse se haluaa olla mielummin kotona löhöämässä, kun voi käymään erilaisessa tapahtumassa. >:''D
Mutta joo.. minäpäs sain tänään kahta erinlaista kakkua ja keksiä! X3 Oli kuule tosi hyvää kakkua. : D | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa La Helmi 20, 2010 8:57 am | |
| deeässäki haluaa kakkua !!!! Tiettekö muuten voiko riisistä tehä tostanoin vaa riisimuroja? Aika mielenkiintonen kymysys...ei vain ole vasatausta siihen...hmmm..*taputtaa etusormella otsaa* "Mieti, mieti, mieti, mieti!" | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa La Helmi 20, 2010 4:33 pm | |
| ... Mitenköhän tosiaan riisistä saa riisimuroa..?
Hohhoi, että on ollut tympeä olo koko päivän. Kaveri suostunut lähtemään sinne animeseminaariin, niin minäkään en lähtenyt. Ei huvittanut enään sen jälkeen, kun tuli niin tympeä olo. Nyt ollaan angstattu puolet päivästä ja vieläkin on tympeä olo. Saatoin missata vaikka ja mitä, mutta ei voi mitään. Tai no, on sillä väliä. Jouduin leikkimään kakaroiden kanssa.. -___-''
Pitäisikö alkaa suunnittelemaan toista hahmoa tänne? |D | |
|
| |
Tresle
Viestien lukumäärä : 27 Join date : 11.01.2010 Ikä : 30
| Aihe: Vs: Random pulinaa La Helmi 20, 2010 7:02 pm | |
| Ää, ei oo täälläkään tultu käytyä pitkään aikaan, anteeksi kaikille(vaikka näyttääkin siltä, että viihdytte tällä ihan hyvin ilman minua :''DD). Kauheeta kun wow koukuttaa!
Aika pian alkaisit toista hahmoa tänne :--D Itekki oon kyllä aatellu hankkivani, mutta katon ensin jos vaikka käymiseni täällä aktivoituisi hieman kun huomaan käyväni täällä ehkä kerran viikossa tai jotain sinne päin.. Ei kyllä oo mittään ideaakaan hahmolle, joten ei kai ole vielä minun aikani toisen hahmoon.
Umm, riisipuuroon tietääkseni käytetään ihan omaa riisipuuro riisiä, että normi riisistä ei kantsi alkaa keittelemään mitään puuroa(<-- tuleva kokki)
hohoo, kakkua! Me voitettiin isoveljen penkkareista kaksi kakkua ja saatiin jämiä niiden koulun juhlasta kotiin niin nyt mulla on melkonen fiesta! | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa La Helmi 20, 2010 9:15 pm | |
| Kyllä...wow koukuttaa ja ihanaa jos ootte kotiutunu jo niin paljon, että toista hahmoa ajattelette <33!!
Tresle! Kyllä me syö täällä tarvitöön ja puhutaan muuten riisimuroista...jos littaa keitetyn riisin ja kuivattaa? Onnistuisko se sillattis? Ei sulla kakkua mulle ois lähettää?
Mido! Voi sua raukkaa..ehkä sinä ens vuonna pääset sinne seminaariin. Peukut pystyyn!!
miulla oli tänään loisto päivä! Hiihtoloma alko ja leffassa käväsin kun paraninkin hiihtoloman kunniaksi! Kannattaa käydä kattomassa Sherlock Holmes leffa. Tosi hyvää tavaraa x) | |
|
| |
Tresle
| Aihe: Vs: Random pulinaa La Helmi 20, 2010 10:21 pm | |
| :--DD nyt kyllä alko innostaa tuo toinen hahmo, pittäiskö tehä?
Ei Dom, riisipuuroa ei saa littaamalla keitettyä riisiä ja kuivaamalla sitä. Sano minne lähettää niin kohta saattaakin ilmestyä postilaatikkoon kakkua!
No höh, mulla ei oo hiihtolomaa vielä vähään aikaan(varmaan mitä kahteen kolmeen viikkoon) ku asun täällä pohjosessa. sittekin joudun lomalla menneen jonnekin vielä pohjoisempaan jäätymään jonnekin mökille jossa en voi sitte mittään muuta tehä ku syödä, nukkua ja piirtää, unohtamatta pikkuveljen kanssa kisuamista! Joo määki oon käyny sen kattoon. Oli btw ihan paras! Pari asiaa kyllä jäi mietityttään, mutta katotaan jos sille vaikka tulis jatko-osa jota kautta saan vastauksia ;--) Paitti, että jatko-osat on yleensä huonoja. En haluakaan, se vain pilais tunnelman. Mutta toisaalta DaVinci-koodin jatko-osa oli minusta parempi kuin se eka, kanttii kattoa enkelit ja demonit-leffa(se oli musta parempi ku alkuperäinen kirjakin!). ...Lopetampa tämän väittelyn tähän, muuten se jatkuu ikuisuuksia...
Domille muuten: vastaan pian pelitykseen -__-' (varmaan nyt jos maltan piirtelyltäni kirjoittaa) | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Helmi 21, 2010 11:40 am | |
| Ei vaan minulle se on ihan outoa, jos omistan vain yhden hahmon. Pakko saada pari, kolme tai enemmän. :'D Pelaan kolmessa ropessa ja kahdessa niissä ei toimi pelit ollenkaan. Siinä ekassa mulla on.. 5 hahmoa? Ja vain kolmella on juuttunut peli. Tylsää. u__u Toisessa on 3 hahmoa ja niilläkään ei toimi pelit. >8 Mutta ei se mitään. Koji pelaa kanssani mesessä aika paljon. Tuskin edes muistetaan meidän kaikkia pelejä, jotka on jääneet kesken. :''D
Mutta jeah! Nyt tänne ilmestyi pelaajaesittelyt ja minä olin ensimmäinen! Jeah! >___<
Me... puhutaan elokuvista? Sori, meikä katsoo vain lapsille tarkoitettuja. :''D Tai no, viimeksi käytiin katsomassa Avatar. Se oli hyvä. : D Sitä ennen varmaan Up tai jotain muuta lastenelokuvia. Jes. Meikä rupeaa itkemään jopa niissä. x''D
Btw, ajattelin, että seuraava hahmoni olisi labrassa muokattu hemmo, johon olisi siirretty lohiksen verta. Mutta ei kait terrassa ole lohiksia, joten ajattelin, että siihen olisi siirretty jonkun varaanin/liskon verta tai jotain. xD
Mikseiköhän miun allekirjoitus näy? D: | |
|
| |
Tresle
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Helmi 21, 2010 11:56 am | |
| Mää taas pelaan yleensä monessa ropessa samaan aikaan, mutta kaikissa mulla on vaan yksi hahmo :--D Se on sitte jo kotiutumista kun alan miettimään toista hahmoa(ennen sitä hyvällä todennäköisyydellä lopetan pelaamisen kokonaan parin viikon sisällä)
Huhuu, vois itekki pistää itestään esittelyn >:--3
Joo, määki katon aika paljon 'kokoperheen' leffoja kun ne on niin värikkäitä ja mukavii <33 Mut sitten, mun on vähän pakko kattoo joka ikinen leffa ikinä, koska mut tunnetaan kaveri piirissä leffafriikkinä(ja olen ylpeä siitä)! Avatarki oli kyll ihan mahti leffa. Olin ensin että "voi j**sus, joku Pandora islandi jossa on sinisiä ihmisgepardeja" mutta sitten kun menin kattoon olin haltioissani.
uuu, jännä hahmo. Mutta mulla on vaan yksi kymysys: MIten se veri siihen vaikuttaa, että onko se vaan tyyppi jolla on jotain liskon verta itessään vai tekeekö se siitä jotenkin liskoisemman(juu oudosti sanottu, mutta kyllä nää kai tajuut) | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Helmi 21, 2010 12:06 pm | |
| Kyllä se siitä erikoisen tekee. Se pystyy luomaan itselleen liskon hännän ja nahkan ja kaikkea muuta kivaa. : D Jos se olis ollu osa lohikäärmettä, niin se olis pystyny syöksemään tulta. D:
Mutta joo. Koko perheelle tarkoitetut elokuvat on kivoja. Tykkäsin varsinkin Bolt ja Up elokuvasta. : D
Lalalalalaaaa~ mitäköhän sanomista sitä keksis? Ai joo. Mulla on maha taas kipeä. Taas se aika kuukaudesta. :'D | |
|
| |
Tresle
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Helmi 21, 2010 12:15 pm | |
| Mut eikö sille ois sillo annettu jonku liskon GEENEJÄ? Sori jos alan tämmösistä pienistä jankuttaan, mutta se vaan häirittee mua x--D sori
Up leffa oli mustaki hyvä. Boltista en voi omalla kohdallani sanoa samaa, mutta jokaisela mielipiteensä.
öww, voi sua. Mulla just loppui 'se aika kuukaudesta' ja olempa tosi onnellinen siitä! | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Helmi 21, 2010 1:50 pm | |
| Kyllä kai se geeniverijuttu sopii...kunhan ei liiallisuuksiin mennä, vähän epäilyttää näin adminina anteeksi. Hahmo ideana kuulostaa hyvältä, jos oon nyt vaan hiljaa ja katson mitä tulee xD...ja mitäs muuta tässä. Mun mielestä disneyn paperille piirretyt klassikot on parhaita ja sitten on tuo aarreplaneetta...nykyään lastenelokuvat on keskilaatusta paskaa x(toisin oli silloin kun oltiin nuoria!! | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa Su Helmi 21, 2010 10:14 pm | |
| Selvä. Geenejä sitten. :''D
Jeah jeah. Elokuvat on kivoja.. |3
Ääh. Tekis mieli lyödä vaan pää pöytään ja nukkua siinä. Nukuttaa ihan hulluna. Lapsen pitää mennä nukkumaan. :''D | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ma Helmi 22, 2010 10:36 am | |
| Kyllä kyllä! Jos väsyttää niin nukkumaa pitää mennä | |
|
| |
Koji-Chan
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ma Helmi 22, 2010 2:02 pm | |
| zOMG taas koukuttaa ihan minut... Mätän sitä joka päivä ihan sikanaan yhden nettikamuni kanssa ~~
Ha, nyt alan kyllä suunnittelemaan sitä uutta hahmoani kunnolla. Kunhan edes keksin ulkonäön....Luonne tosin tulee olemaan pienin pulmani, kerrankin.
Aarreplaneetta on ihan mahtava elokuva, ihanat musiikit <3 "I'm still here" on ihan paras - suomeksi, muilla kielillä se sukkaa. | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ma Helmi 22, 2010 2:20 pm | |
| Nyt oon kyllä eri mieltä tosta koji! Se on englanniksi paras ja suomeksi seuraavana...muut on kyllä sontaa juu xD
DS teki tänää lumitöitä! Aurasi pikkusisarustenkanssa koko hiton pihan! Kuuma tuli x) SAatiin karkkia palkaksi..namm.. | |
|
| |
Koji-Chan
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ma Helmi 22, 2010 2:57 pm | |
| Suomeksi Jimin ääni on parempi x) Tosin, mielestäni kappaleet on parempia, aina Disney leffoissa.
Ah, loma. Ihanaa. Ehkä ensivuonna sitte onkin erilainen loma... | |
|
| |
Midorikawa
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ma Helmi 22, 2010 6:05 pm | |
| Raah. Vihaan sitä zOmgia nyt, sillä ei Kojilla näytä olevan aikaa muuhun kuin siihen. Mur. >8'D
Ostin tänään muutes mangan, josta puuttui sivuja. Palautin sen kauppaan ja kipitin toiseen kauppaan katsomaan olisiko siellä mangaa, jossa olis kaikki sivut tallella. (Hehe) No, ei ollut. Sitten seuraavaan kauppaan, sama juttu. Damn. En sitten ostanut sitä, vaan ostin itselleni syötävää. Pöh. Juuri se manga, jotan olin joutunut odottamaan vuoden. -.-''' | |
|
| |
DomesticSimulator Admin
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ma Helmi 22, 2010 7:06 pm | |
| zOMG...hmmm...minkäs mangan meinasit sitten ostaa? Inhottavia tollaset kustannus tai jotkut semmoset virheet x( | |
|
| |
Koji-Chan
| Aihe: Vs: Random pulinaa Ma Helmi 22, 2010 9:04 pm | |
| Liittykää zomgiin! Kannattaa, se on hyvä peli.
Liity DS, voitas ainakin ihan kunnolla jutella. Kun ei mesessä voi D: | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Random pulinaa | |
| |
|
| |
| Random pulinaa | |
|